Prenumeration
Hur långt i förväg behöver jag avboka en leverans?

Alla typer av ändringar i din leverans behöver göras med minst 7-8 dagars framförhållning (beroende på leveransdag), sista dag för justering är alltid söndagar 23:59 en vecka innan leverans. Alla ändringar görs på mina sidor alternativt via vår kundservice som nås på 0771-33 77 07 eller via mail kundservice@middagsfrid.se. 

Hur ändrar eller uppdaterar jag min betalmetod?

För att ändra betalsätt behöver du först avsluta din nuvarande prenumeration och sedan lägga en ny order. Vi vet att detta inte är optimalt och ber om ursäkt för besväret. 
För att avsluta din prenumeration - gå in på Mina sidor.

Varför har min betalning inte gått igenom?

Om vi inte lyckats skapa en betalorder kan det bero på en eller flera orsaker:

- Det saknas pengar på kortet/bankkontot.

- Ditt kort/bankkonto är inte öppet för internetköp, kontrollera gärna med din bank.

- Du har tidigare förfallna och obetalda köp registrerade hos Klarna.

Kontrollera dina uppgifter på Mina Sidor alternativt kontakta Klarnas kundservice för att göra eventuella korrigeringar.

Hur pausar/avslutar jag min prenumeration?

Du kan själv pausa eller avsluta din prenumeration på Mina sidor. Tänk på att alla typer av ändringar i din leverans behöver göras med minst 7-8 dagars framförhållning (beroende på leveransdag), sista dag för justering är alltid söndagar 23:59 en vecka innan leverans.

Du kan även göra ändringar i din prenumeration via vår kundservice på telefon 0771-33 77 07 eller via mail kundservice@middagsfrid.se. Avbokade leveranser krediteras mot Klarna automatiskt.

Hur lägger jag till en rabattkod?

Har du en rabattkod fyller du in den i köpflödet under Beställ matkasse.
Om du missat att lägga in en rabattkod och önskar göra det i efterhand, kontakta vår kundservice så hjälper de dig.