Kundservicemedarbetare på deltid till Middagsfrid
Vi söker nu en Kundservicemedarbetare på deltid ca 25% som vill vara med på vår utvecklingsresa på Middagsfrid.
Arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare är du vår ambassadör mot kund och kundens röst på Middagsfrid. Med din känsla för service har du daglig kontakt med företagets kunder genom både telefon och mail i syfte att leverera bästa möjliga service. Du har hand om inkommande samtal, mail och administrativa uppgifter som är kundordernära. I dina arbetsuppgifter kan det även ingå att stötta övriga verksamheten där det behövs, sammanställa statistik och utfall på kundärenden samt stötta med att utveckla kundservicefunktionen till att bli så effektiv och kundvänlig som möjlig.
Dina huvudsakliga uppgifter är att:
Ha daglig kontakt med företagets kunder genom telefon och mail
Hantera administrativa uppgifter som är kundordenära
Stötta övriga verksamheten
Utveckla kundservicefunktionen
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
God system/-datorvana, framför allt i Excel samt intresse för att sätta dig in i nya system
God administrativ förmåga
Erfarenhet av service
Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande.
För att trivas i rollen ser vi att du aktivt söker nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dessa. Vidare är du positiv, prestigelös, kreativ och en fixare ut i fingerspetsarna. Du håller en hög kvalitet och struktur i ditt arbete och kan arbeta både självständigt och i team. Du tar egna initiativ i arbetet och gillar förändring och en miljö med högt tempo och många varierande uppgifter. Slutligen har du ett stort matintresse!